Conformitate si Garantie

     În conformitate cu prevederile Legii 449 / 2003, actualizata prin OUG 174 / 2008 art.5, par.1, par.2 literele a), b), c) și d),

     vânzătorul confirma ca, ceasul cumpărat corespunde cu prezentarea făcută foto și descriere și trebuie folosit în conformitate cu prevederile instructiunilor de utilizare, publicate pe site, pentru categoria de ceas din care face parte.

     Se confirma ca acesta corespunde scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de acest tip.

     Se confirma ca prezinta parametrii de calitate și performanța normala la care consumatorul se poate aștepta în mod rezonabil, date fiind natura produslui și descrierea privind caracteristicile concrete.



Se acorda o garantie de 24 luni in urmatoarele conditii:

Societatea noastra. se obliga sa rezolve sesizarile in perioada de garantie in cel mult 30 zile de la data inregistrarii reclamatiei cumparatorului.

Inainte de a ne sesiza si a trimite produsul catre noi, verificati daca ati inlocuit bateria ceasului cand acesta a incetat sa functioneze (doar pentru modelele de ceasuri cu bateria).

Plata transportului pentru produsele trimise (tur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea cumparatorului, iar returnarea produsului reparat va fi suportat de societatea noastra. Termenul de garantie de 24 luni se extinde cu perioada in care produsul se afla la servisare.

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008.

Daca este necesara o reparatie a ceasului, care este acoperita de garantie, va rugam sa ne contactati in scris la adresa de email: cadoulchic@yahoo.com. Pentru reparatiile neacoperite de garantie, service-ul poate efectua reparatia contra unei sume de bani, care variaza in functie de amploarea reparatiei. Inainte de a se efectua reparatia, in aceste conditii, vi se va cere acordul. Va recomandam sa asigurati coletul cu ceasul, inainte de a-l trimite, deoarece nu raspundem pentru pierderile sau daunele cauzate in timpul transportului.

ATENTIE ! Solicitarile de servisare ale produselor se trimit doar in SCRIS la cadoulchic@yahoo.com. Includeti in solicitarea de service cat mai multe informatii legate de defectul semnalat cat si poze unde este posibil. Includeti date complecte ale comenzii Dvs, respectiv numarul comenzii, adresa de email folosita pentru comanda, nume, produs achizitionat, etc.

La solicitarea garantiei este necesara prezentarea ceasului defect cu elementele de identificare intacte (ambalaj), impreuna cu accesoriile aferente si copile de pe chitanta eliberata de curier, care atesta plata produsului.

In cazul in care ceasul ajunge neinsotit de acest document, poate fi returnat solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Face obiectul garantiei exclusiv mecanismul ceasului.

Nu intra sub incidenta conditiilor de garantie: cureaua, bratara, telescoapele, placajul, carcasa, remontorul, geamul si bateria.

Garantia este pierduta in cazul in care beneficiarul sau alta persoana incearca repararea oricaror defecte aparute.

Schimbarea bateriei intra in atributiile clientului, acest lucru facandu-se doar la un centru autorizat, pentru a nu se pierde garantia asupra mecanismului ceasului.

Clientul nu va avea nicio pretentie pentru reparari sau reglari in timpul garantiei daca:

  1. defectiunea este cauzata de folosirea improprie a ceasului (supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta);

  2. defectiunea este cauzata de foc sau alte calamitati naturale;

  3. cureaua, bratara, telescopul, placajul, carcasa, remontorul si geamul sunt stricate sau bateria este consumata;

  4. defectiunea este cauzata de efectuarea reparatiilor sau a reglarilor de catre alte persoane;

  5. nu prezinta vanzatorului documentele de la achizitionarea produsului: factura fiscala, chitanta sau bon fiscal, certificatul de garantie;



Service-ul se realizeaza la sediul societatii sau la firmele partenere.



Echipa Cadoulchic